Good morning.

Jag är så dålig, helt seriöst.. Förjävla dålig idag. Nu på morgonen har vi samhälslkunskap, vilket betyder prov, vilket förmodligen betyder IG. Jag har inte pluggat någonting alls utan kan bara det vi har gått igenom på lektionerna. Jag har haft NOLL tid att plugga för att jag har haft alldeles för mycket ANDRA pluggsaker att göra, .. som igårkväll, då gjorde jag GrafKominlämning och skrev om Pride and Prejudice. Jag höll även på med vårat ASL-INLÄMNING. suck.. och inte nog med detta så glömde jag samhällen i skolan... gaaah. jaja, men G ska jag väl kunna klara tycker man? Nu är det bara så att jag är alldeles för trött för att göra provet prick nu och därför tog jag "sovmorgon" (är ju uppe?) och gör provet klockan 12.15 istället. Då vi har studiestuga nämligen.

När den här dagen är slut så ska jag kila hem till hunden och ta en liten promenix för att sedan möta upp tjejerna i klassen och kila till Hemköp för att köpa jordgubbar , grädde , dricka osvosv. Hur gott som helst!! Sedan ska vi sätta oss nere vid ån och bara mysa , prata och skratta (som vanligt).. Jag har även fått Henrietta att komma förbi ett tag innan hennes balträning, wiiie.. miss her, <3

Nu ska jag äta lite frukost och sedan röra mig emot stan och skolan.
... imorgon blir det mys.

image153

PussPuss / Fridah

Kommentarer
Postat av: Mi

Härlig bild! :)

2008-06-03 @ 08:33:48
URL: http://misblogg.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Sovit gott? :)

2008-06-03 @ 08:39:08
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Lexie

härlig bild!

2008-06-03 @ 15:48:20
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Amy

Gud va fin bild,gillar eran blogg massor!

2008-06-03 @ 17:48:27
Postat av: idaw

hallååå vadå tjejerna i klassen!!

2008-06-03 @ 19:51:17
Postat av: FRIDAH

IdaW ****

Jaa, Jag Josse, Elin och Jennifer skulle ha picnic men det blkev ej så ... :( tänkte ta det nästa vecka när alla kan istället :p

2008-06-03 @ 22:07:47
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0