Godmorgooon!

Vakna precis upp, så sitter här rätt nyvaken.. Varför jag går upp såhär tidigt är för att jag ska till jobbet. Expert jobbar jag på för dem som inte vet. Kom gärna in och hälsa på, det uppskattas!
Liseberg va iallfall riktigt värt igår. Eller man känner väl att man börjar växa ifrån det, men seriöst... Balder. Hur rolig är inte den? woho.. värdaste grejjen på hela Liseberg om inte juke box ligger på delad etta också. Men dagen innehöll mycket garv.. så en jäkla magkramp nu. 
Och vet ni?? Jag vann massa center grejjer, gööött! Jag och Adam körde på massa olika hjul precis innan vi skulle åka för att vi va hungriga. Men vi vann aldrig nåt så till sist tog jag 12 nummer av 20 och då vann jag  ;) kul för mig!
 tack för en rolig dag världens bästa tjejer!

Bilder  + Videoblogg (Dagensmåltider) kommer senare, för nu blire jobbet !



Nannis and me

 / Henrietta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0