Godermörgen

Självklart så är jag ledig idag igen, så det blir chillis hos mig som vanligt. Fridah kommer nog hit om ett tag och håller mig sällskap, inte fy skam direkt! Blir o bada och sola som vanligt, måste ju hålla brännan.. så man inte tappar färg. höhö!

Som sagt så har jag en väldigt Busy week, förutom under dagarna då min klass har mycket ledighet. Men igår var det fullt upp, jag var på bal träning i 5 TIMMAR!! Självklart blir man ju rätt lätt irriterad på varann då och jag och Marcus lyckades hamna i några små tjaffs , men det löser sig. Ska träna i 5 timmar på Torsdag också. Fattar ni va segt? Det ända vi gör är o snurra runt och gå.. så idag har jag världens träningsverk i min ena skinka. Så på torsdag blir det nog o stretcha lite efter.

Idag är det iallfall ingen balträning som tur är men istället så är det träning med min dansgrupp : Street dollz.
Ska bli fotade av corren idag samtidigt som vi lär in våran dans till den 12/6 och 13/6. Så idag ska vi ha med oss mongokläder , typ massa knäppt och blanda alla kläder lite hur som helst! Och sminka oss som dockor, eftersom Petra har bestämt att det ska vara våran grej. Blir sköööj!

image163

Som ni ser är jag och mina vänner rätt duktiga på att klä ut oss, så att bestämma kläder till dansen blir nog inge svårt!

Lätt roade tjejer...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

godmorgon :)

2008-06-04 @ 10:23:36
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: :)

Snygg bild :P

2008-06-07 @ 18:29:29
URL: http://fuckall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0