Go Fridah

Haha, fan va bra Fridah att du gjorde en sån där grejj i förra inlägget, kul o veta lixom! Får vi se hur många som vågar ersänna att de läser våran extreemt nödvändiga blogg! :D

Och matchen igår då.. fan va kul att de vann. Även fast jag missade första målet eftersom jag satt helt inne i mitt Quadrapop spel (försöker slå Linus rekord) Har blivit helt inne i det där jäkla spelet och det säger väl sig självt när jag igår fick kommentaren : - "Fan va du är trist!" av min pojkvän.. Haha men det fick han ångra efter den jäveln. ;)
Inte helt fel att Zlatan gjorde ett mål heller.. mums! Grabbarna tyckte dock inte jag var något bra sverige fan..jag satt och spela spel för det mesta eller satt och dregla efter min extremt snygga pojkvän.. (vet att du läser och lite fjäsk skadar ju icke)  men grattis till sverige som jag trodde skulle loosa med 5-0 :)

Dans idag igen och uppvisning imorrn .... en liten påminnelse för er som bor i Linköping : TRÄDGÅRN 22.00 både TORSDAG och FREDAG!!

Och kan nu meddela er att pappsen är påväg hem med en cd med alla balbilderna. Tjoho! Ska bli jäkligt kul o glutta på dem! Lägger upp de direkt när jag fått de , ska bara ner till Steve´s med tjejerna och fika lite först!

Så blir ett inlägg lite laater !   PUSS / HENRY



Fia & Jag ifrån sälen resan i påskas. Saknar fan..



PS FRÅN FRIDAH. :
Glöm inte fortsätta svara därnere! Pusspåer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0