Glad Henrie

Wohoo..
För det första är jag jävligt taggad till Arvika Festivalen. Va precis hos Anna och planerade packning mm.. Kommer bli förbannad kul, men samtidigt så undrar jag hur det ska gå för oss tjejer på en festival.. ? Det är inte någon direkt som är speciellt festivalig av oss, eller vissa mer än andra, men seriöst.. Jag?? Äh,  Emos är ju sånna jag brukar hänga med i vanliga fall så jag kommer väl passa rätt bra in där... hihi

Men nåt som fick mig ännu mer taggad var idag i bilen när mamma började disskutera resor nu framöver. Vi tänkte ju åka utomlands mot slutet av sommarn, men tror vi skippar det och njuter av den förhoppningsvis varma svenska sommaren. Men sen på höstloven brukar vi alltid åka ut och resa med familjen Wenneberg och i år funderar vi på Sydafrika och åka på safari och sånt häftigt. Hon nämnde också att de nu bokat Zermatt resan på sportlovet med familjen Wennerberg där också, och det var så sjukt kul förra året och kommer bli det nästa år med. Wiiiiee.. Och den tredje grejjen hon nämnde var att vi kanske ska åka till New York (med fam. Wenneberg) på påsklovet. Fatta najs! Nu ville jag bara sukta er och mig själv lite.. får hoppas att resorna blir av bara! Fast det är ju ifs ett tag kvar.. Men va tvungen att drömma mig bort ett tag eftersom jag är så avis på fridah som varit i Greklandet....






Men nu ska jag sussa.. ska nämligen vara duktig och jobba imorrn. Tagga!

Puss / Henrietta <3



Wenneberg vs Fromholtz , Saknar dig cissi

Kommentarer
Postat av: idaw

amen fan vad kul med arvika! jag, fridah och några andra brudar hade tänkt dra dit men nu värkar det inte bli av. du kommer ha det askul och så kommer du antagligen bli så jävla sjuk efteråt haha, var där förra året och mådde skit resten av sommarlovet sen haha.

2008-06-30 @ 00:02:13
Postat av: idaw

OCH självklart låter ju resorna för bra för att vara sanna!

2008-06-30 @ 00:02:36
Postat av: tessi flessi

inte heller att glömma vår resa i slutet av sommaren, med eller utan pojkvänner.

kommer sakna dig på arvika plutten !

2008-06-30 @ 00:15:00
Postat av: Bella

guuud va häärligt de låter ! finns garanterat många som är svundjuka ;o bla jag !

2008-06-30 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0