Gårkvällens klädsel

Jag och Fridah hade mys kväll igår, vi va och käkade på kikko bar först (med min pojkvän) sen gick vi till steves och tog en kaffedrink. Gaanska najs.. Därefter gick vi en mysig prommis och blev uppraggade av ett gäng skåningar, höhö.  Jani och jag har bråttom för mammsen och pappsen ska snart hämta mig och vi ska åka ut till landet. Så slänger in 2 bilder på gårdagens klädsel.

 Här är en rätt okoncentrerad outfit bild på mig:



  Jacka - Odd Molly
tishaa - Cheap Monday
Jeans - Replay



Jacka - Hm
Väska - Farmors
Linne - Gina
Shorts - Hm
Skor - Intersport


Puss sålänge  /  HENRIE och en trött fridah som ligger och latar sig i min säng.


Kommentarer
Postat av: idaw

fräscha ni är då! och känns gött att fridah inte är så jävla brun som jag trodde hon skulle bli haha!

2008-06-29 @ 20:11:06
Postat av: Emma

Fina kläder ni har!

2008-07-03 @ 16:47:33
URL: http://hej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0