" fyfaaan för daaj"

fyfan för fridah alltså, så jävla avundsjuk är jag. Drar iväg till Grekland bara sådär och blir negerbrun..  Grr på dig
Jag och mina "bestfriends" skulle åkt till Magaluf men sen fick inte nån och då fick inte den andra så det sket sig. Men jag och tessan m. fler har bestämt att boka en sista minuten mot slutet av sommarlovet så vi kommer hem riktigt bruna och fina till skolstarten ( DÅ JAG BÖRJAR TVÄÄRSS BTW) Skulle vara najs med typ Malta, Magaluf eller nåt.. hrm får ta en funderare på den!  Har ju en endå en resa med familjen att se fram emot också  :)

Balbilderna har jag fortfarande inte fixat, de kommer imorrn... Jag lovar!

Har tränat med street dollz idag.. Suck! Fick reda på att vår tränare inte kom idag heller (inte igår, inte förraförra gången heller) Vi fick ett sms där det stod: "Ni får sätta slutet själva, lokalen är öppen till er". Lite surt först men tror nog att det finns en riktigt bra anledning eftersom Petra är en så pass angagerad tjej i vanliga fall.
Så vi tränade själva idag igen och det funkade kanon. Fast idag var det bara jag, Julia, Anna, Karin och Magda. Så vi fick komma på avslutet själva, hoppas bara resten av gruppen godkänner det! Annars jäävlar ;)

UPPVISNING I TRÄDGÅRN :
TORSDAG 12/6 22.00 FREDAG 13/6 22.00

Men nu kommer linkis ... WOHOOO!  SVERIGEMATCHEN med han och joel idag då, tagga!

PUSS / HENRY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0