Fridah listar:


Nu tänkte jag lista några av de bloggar jag läser dagligen (dagligen menar jag med... jaa, några gånger i veckan och dem jag "följer") Vem vet, det kanske är några ni gillar. Men nu är det ju så att det är sjukt dåligt med updates såhär under sommaren. Menmen, jag gillar dem. Utan inbördes ordning:

Storebror Alex:
Jag gillar att läsa om min kära brors liv eftersom att han inte bor hemma längre och jag för det mesta inte har en aning om vad killen styr med. Så det där är min "eye-spy" kanske man kan säga! Mohaha.
Klicka Här.



Petter Mild, fotograf:
Min brors bästa vän (eller?) som han bor tillsammans med för tillfället. jag läser hans blogg , hmm. Vet inte varför, men det är en daglig rutin att kika in för att kolla på bilderna. sedan kan jag ju avslöja att han mer eller mindre vet allt om brorsan, så jag kikar nog även in där för att titta till brorsan.
Klicka Här:




Blondinbella:
Mm, jag läser den, varför vet jag inte men det är väl för att liksom. bara för att som man säger. Ibland kan hon slå till med ett riktigt panginlägg och då suger man åt sig. Hon är bra på självkänsla och jag kan behöva det. Hmm, fan, jävla Blondinbella.
Klicka Här:



Elin Kling:
Jaa, hon är bra go hon, men nee, jag vet inte varför jag läser hennes blogg, skön stil och otroligt snygg. Det är nog den enda anledningen faktiskt. Det utanför mode hon skriver om skummar jag förbi.
Klicka Här:




Självklart finns det många andra bloggar jag läser relativt ofta, men detta är dem jag kikar in hos oftast. Mer eller mindre, även Zarahs blogg såklart. Men jag vill inte länka den förns jag frågat henne, finns folk som inte bör läsa den.

De bloggar jag har slutat läsa av olika anledningar är:
Kenzas.se
Stinalee.se
Engla
Lindies

 .. och självklart några fler. Men det knns inte som om dem här intresserar mig det minsta längre.

Nu saknar vi Henris uppdateringar. Pusspuss / Fridah <3

Kommentarer
Postat av: Lisaliten

gillade verkligen hon Elins blogg. som du sa,mycket snygg!

2008-06-09 @ 15:02:41
Postat av: Elin

säg till henri att uppdatera :) vill gärna veta hur balen och allt varit, Frida du får också uppdatera lite oftare :) som ni märker uppskattar jag verkligen eran blogg, suverän tjejer ! :)

2008-06-09 @ 18:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0