Fridah här. Mjau!

Nu sitter jag här hemma hos Henrietta. Kan ni gissa hur provet gick? åt helvete, tamejtusan. Och det värsta är att om jag får IG på detta så får jag IG i kursen, VEM FAN BESTÄMDE DET LIKSOM? när jag har skrivit VG på allt annat... suck. Jaja, vi får se. kanske fick G iallafall . Man får väl hoppas.

Jag kom til Henrietta runt 12.00 och vi slängde oss i poolen, mumsigt var det. Hur underbart som helst. Lite bilder fick vi allt till, och inte nog med det, VI LAGADE PANNKAKOR, oooh, det var himmelskt, jag har aldrig varit särskilt duktig på det innan, men nu... nu är jag ett proffs precis som Henris... Moahha, Henris pojjvän "korven" var också här med oss, .. jaja, han är väl snäll, han plockade undan efter oss, det gillar vi!

Nu ska jag klä på mig och kila hämta hunden. han behöver kissa lite tror jag! Haha, så det får bli en lång prommis idag!... Vi hrs senare people, nu svettas jag ihjäl !

Pusspåer/ Fridah<3

P.S BILDER KOMMER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0