duktig tjej

Woho, vem är duktig som jobbar idag då? jo jaag ! Cred till mig! (vetifan hur man stavar)  
Står och försöker sälja en kamra.... höhö näedå. Så haj på sånna grejjer är jag faktiskt inte. Men kan faktiskt framkalla bilder och sälja mp3s och typ ramar och sån skit, det är väl ändå lite duktigt ? Kan iallfall säga att det blir torrt på svull fronten idag. Ska stå och jobba hela dagen och då blir det nån lunch som man får trycka i sig snabbt och sen blir det att äta när jag kommer hem. LÄNGTAR! Jag har insett, kanske ni med har. Att jag äter heeela tiden. Igentligen borde jag nog väga 100 kg. Får se när den dagen kommer, men det kommer den säkert att göra snart, höhö..

Men nu måste jag jobba vidare, pappsen slängde en lite halv sur blick på mig nyss när han såg att jag stog helt inne i datorn.. Fy på mig


Men PUSS sålänge! / HENRIE


Kommentarer
Postat av: idaw

haha försätt äta tycker jag! upp med bilder på dina goda måltimer :DD

2008-06-23 @ 15:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0