Detta vädret gör mig galen, fan.

Spöregn och åska ? Nej tack, guuud.. haha nää nu var jag ju bara töntig, vädret är helt sjukt udnerbart, så stört varmt att man ibland inte vet vad man ska ta sig till juuu!!. Jag har iallfall gjort klart ALLTING som ska lämnas in till skolan, känner mig så himla stolt. Wow, allt är klart. Dock har jag ej gjort samhällsprovet, .. det blev visst inte så? Får göra det imorgonbitti på samhällslektionen. Sista samhällslektionen i ettan då. Mihi, känns götttt!

Har käkat Bossesglass med Zarah och sedan gick vi och hämtade min bikini och hunden så tog vi oss till Trädgårn och myste lite. Masssor vatten tog vi med oss till Mr Hundi som älskar att vara i solen. Han fick dock ligga i skuggan, så där låg han och såg söt ut. Det är han bra på! Snälla gulliga hund. Lite ryck får han ibland, men det får alla.

Nu ska jag hitta någon som vill haka på en Subway-macka, försökte ringa Henri men ignet svar, blöö. ! just ja, balträningen, HÖHÖ. Dutti flicka.

Pusspåer<3 / Fridah

P.S GRATTIS SARA SOM TOG KÖRKORT IDAG!!! :D

Kommentarer
Postat av: Gro

rolig blogg ni har sötnosar :D

2008-06-03 @ 21:46:26
URL: http://grosan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0