Det är bra Fridah!!!

"Hårinpackning, det är JÄTTEBRA, det brukar jag alltid ha!"
" shampoo och balsam, glöm ej det! ... det är bra"
" Solkrämer, det får vi inte glömma Fridah"
" TA INTE HEM NÅGOT ÅT NÅGON, TYP PILLER ELLER SÅ, " (ööh va?)
" Ta den här krämen, den är JÄTTTTEBRA.... "


Jaa folk, såhär låter min mamma nu när jag börjar plocka ordning pass och sånna där nödvändiga saker som behövs. Nu är frågan hur fasen jag ska få hem den bauta-stora resväskan från Zarah också? Hmmpf. Jag får ta allt sådant imorgon. För ngåra dagar sedan hade jag all tid i världen kändes det som? Men imorgon är det tisdag och vi åker ju på torsdag? vad är detta liksom? Where did time fly!? Jag och Zarah ska iallafall ta tåget upp till Stockholm och där blir vi hämtade av min snälla morfar som skjutsar oss till Arlanda. Kruxet är ju att vi tar tåget så vi är där 21.00 ungefär. Flyget går 07.00 på fredagmorgon. Så antingen får vi fara hem till mormor och morfar några timmar, eller helt enkelt döda tiden på Arlanda, Haha... Gud, vi får se hur det går! Morfar skjutsar oss iaf, tack!

Ikväll blir det fika med Zarah, men jag är så sjukt sliten, äcklig, ofräsh, mm verkligen, ni skulle inte tro att det var jag om ni såg mig. Jag luktar äckligt så en dusch sitter fint, men vafan... jag orkar inte sminka upp mig och allt för en fika med det största puckot jag vet! Nääänää, så kul ska vi inte ha det. Men allesammans, ser ni mig ikväll kan ni ju hojta till. Precis som 3 tjejer gjorde i fredags, rätt kul att dem känner igen mig , och Henrietta, genom denna bloggen? haha. Lite roligt, men läskigt samtidigt... menmen. Hojta till, och bli inte rädda för att jag ser ut som sju svåra år.

Nu ska jag packa ner, en ,två, tre , fyra solkrämer,
panodil, tandborste, tandkräm, you name it!
Later guys. PussPuss / Fridah <3

          


Kommentarer
Postat av: Elin

en medalj till dig frida som uppdaterar så ofta iallafall om man jämför med henri som aldrig uppdaterar nowdays ;)

jätte fin blogg :)

2008-06-16 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0