Dåliga på att kommentera.

.. Det är ni minsann. Hmmpf. Den enda som kommenterar är min superbraiga klasskamrat IdaW och hon är våran allra bästa bloggläsare... Nu måste jag erkänna att jag är avundsjuk på Henri som drar till Arvika imorgon. Jag vill ju ooockså, men jobb är jobb och jag är dutti. Jag sitter och lusläser alla resebyråers hemsidor nu och tittar efter sistaminutenresor. JAG tänker inte stanna i Sverige längre än nödvändigt. Mihi.. Så iaf en resa till blir det i sommar. Och då jävlar ska jag inte bli sjuk utan då ska det bli sol sol sooool.

Ska strax åka till pappa som är snäll nog att komma och hämta mig hos mammi. Har ju fortf. resväskan och den är inte uppackad. DÅLIG är jag, men jag har varit allt för trött. Datorn är trasig hos pappa och därför behövs den lämnas in idag. Men jag har övertalat pappa till att låta mig lägga in alla bilder först .. Så att ni får se dem. nu har ni ju väntat snällt i några dagar så. De kommer, de kommer.

(Vi var på utflykt)
PussPuss / Fridah<3

Kommentarer
Postat av: idaw

haha klart jag är eran bästa bloggläsare :D

men fridis vi drar en arvika nästa år!! vi måste få med oss elin och jennifer och alla också haha.

2008-06-30 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0