Change of plans.

Min älskade storebror var hemma här och käkade middag för ett tag sen, lasagne och pannkakaor och allt vad det var(hans favoritmat?)... Dock hade han ganska bråttom eftersom dem som jag sa ska spela ikväll och det var soundcheck hit och dit .. Men jag ha valt att ändra planerna för kvällen och nu ser dem ut som följer:

Jag ska föna håret (jaa, fixa det,) sedan ska jag sminka mig och hitta någon gullig "outfit" som passar för detta sunkiga vädret som vi har. Vi får väl se hur det går, alla "vinter"kläder är ju bortplockade så det får bli somrigt med strumpbyxor, jahaja, man tackar Moder Jord. Sedan ska jag förhoppningsvis möta upp Zarah som ska följa med hem till storebrorsan , Petter, Micke och Johan (eller något?).. Innan spelningen blir det i vilket fall som helst, bara vara lite sociala helt enkelt, you know me! Höhö.... My brothers roomie P1r har fått i uppdrag att fota Henriettas och deras show ikväll, så jag ska stå där och hejja på min flicka . Wiiie.. Jag har faktiskt sett en del av koreografin och det är en riktig skaka-rumpa-till-musiken ja tack ! Lycka till min kära!

Nu ska jag ta tag i detta. Det får inte bli för sent ikväll, skolavslutning kl 10.00 imorgonbitti! *Host*


(min älskade lillebror blir så sjukt glad när min bror kommer hem, han kramar om honom och vill aldrig släppa!? Undra vad han skulle säga om jag fick för mig att göra så? Neee, tror ej det va.)

Glöm inte svara på frågan om vilka ni är, riktigt intressant faktiskt!
Klicka bara här.

PussPuss / Fridah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0