Bilder från Henrie igeen!

Sol och bad här hemma igen men med FRIDAH idag ... jani , har vi det inte lite slappt eller ?

image164

Vi lagade GRYMMA pannkakor och jag leker gravid och mäster kock

image165

Fridah gick och lekte lite fotograaf medans jag stod och lekte kock

image168

Är jag inte grym eller?

image169

okey, inte för o skryta haha .. men ser lite blek ut på denna bild tack vare blixten!  höhö , puss på jordgubben

image170

Fridah ville ta ett kort på henne och stekpannann för att det skulle se ut som om hon va duktig ;)

image172

Idag va det micket varmare i puulen , ganska najs

image173

Min älskling va här och chillade med oss ett tag, han diggade våra pannkakor. :D




jag är jätte stressad, sitter och gråter fan... Måste back to woork. Kommer i helgen.

MJAU / HENRIIIE

Kommentarer
Postat av: idaw

OKEJ ditt hus är inte bara snygg utanpå utan inuti med, fyfan
haha vilket ruckel till villa man själv bor i jämfört med dig haha

2008-06-04 @ 23:57:17
Postat av: Henrietta

Svar: haha , ida nu överdriver du! Men tack, kul att någon diggar det :)

2008-06-05 @ 00:16:58
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se
Postat av: emma

Hellu! Niice blogg, tjejer! :)

Trevligt att träffa dig i fredags, Henriie!

Lycka till på balen imorgon! :)

pusss

2008-06-05 @ 09:59:36
URL: http://daaging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0