Another hot summerday.

Idag känner jag mig duktig, inte nog med att jag var i tid till skolan, men nej, för att jag gick upp 07.15 och rastade hunden i en halvtimma. Det var redan varmt och härligt och första gången jag kände mig pigg redan då. Gaah! Nu är jag på bra humör, förutom samhällsprovet som förmodligen ska göras nu. Men vi får hoppas att det går vägen iallafall!

Idag vet jag inte vad som händer, Henri, du får gärna ringa om du hittar på något kul och vill ha sällskap. Mihi. Jag ska väl bara ta det lugnt, är klar med alla inlämningar nu så det är grymt skönt. Jag har inte planerat något för veckan eftersom jag trodde att plugget skulle ta all tid. Men nu är jag klar. Wiie, ikväll får jag besök av en snygging också. Men det blir inte förns senare ikväll/inatt.. Så tills dess är jag helt tillgänglig, .

Ha en finfin dag,
pusspuss /Fridah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0