Ajaj!

Blir ju inte överdrivet mycket bloggande när det är så underbart väder ute på dagarna.
Så direkt när jag kom hem från balträningen la jag mig och solade i poolen i nån jäkla gummiring.. haha och snacka om att jag kände mig tjock när jag skulle gå in, då insåg jag att all luft gått ur från gummiringen..

Bra att det är så soliga dagar nu så jag hinner bli brun tills nu på lördag (baldagen) Blev dock lite röd på ryggen ... inte så lite heller, HAHA! . Råkade somna vid poolkanten och vakar knallröd på ryggen (eftersom smakskaftet glömt solkräm) lyckat henrietta! Men blir väl förhoppningsvis brunt om någon dag.

Och förresten så gick balträningen riktigt bra idag  :D För första gången typ...
Riktigt stolt över mig och Markus eftersom vi är en av de som missat mest träningar. Men tror vi kommer klara det galant på lördag, lite nervös bara att man ska råka göra fel... Men blir det blir bra!

Mörten och Elin är här nu, vi har käkat grillad kyckling med färskpotatis, tzatsiki och salaate.. mums!
och jag som hade tänkt o testa balklänningen ikväll.. suck nu kommer jag ju inte få på mig den med en stor uppsvullen magge! Men elin måste ju se till o lära sig att knyta den till bal dagen då hon och tessan ska hoppa in som föräldrar eftersom att mammsen och pappsen ska till Spanien.

Men ska iallfall försöka trycka på mig den!

Imorrn blire sol och bad med lite homies hemma hos mig, Liiiviing thaa dreaaam

/ HENRIE


image131

Jag och Mört

image132

Elin och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0