10 dagar kvar!

Gaah, dem här 10 dagarna kommer gå så jävla segt och jag är så sjukt spänd och glad över att det bara är så kort tid kvar. Dock blir jag lite nedstämd när jag tänker på ... vafan, den 27 Juni kommer jag vara så deppig, då har vi kommit hem och jag kommer (förmodligen) längta tillbaka så jävla mycket. Men sommaren är ju inte slut då. Jag har så himla mycket planerat för en gångs skull. Ni får väl höra mer om det när allt närmar sig antar jag!

Idag har vi haft klasskampen i skolan. Det är ju så jävla typiskt att min klass aldrig vinner någonting, vi kommer alltid tvåa. Och idag (om jag inte såg fel) så kom vi tvåa i de flesta grenarna? Eller? Fan, så jäkla typiskt, det är tur att jag gillar dem ändå! Fastän min vinnarskalle tar över ibland. Mihi... Efter klasskampen käkade jag och tjejerna lite och sedan mötte jag upp Sandra som följde med mig till Expert där jag skulle lämna in kameran. Den har ju gått sönder lagom till Grekland, jag villll verkligen ha hem den innan vi åker. ooh, men dem skulle göra vad dem kunde iallfall, så vi får hoppas på det bästa. Men tills dess people, inga nya bilder från mitt håll så vi får hoppas att Henri lägger upp bilder sålänge. mihi.


Nu ska jag lyssna på radioprogrammet BlondinBella medverkar i. Pusspåer / Fridah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0