Zac Efron, ..

Jag skojar inte när jag säger att jag bokstavligt talat nästan ramlade av stolen igår när jag satt och drack min Frappino på Espresso House. En liiiten bit bort sätter sig 2 st killar vid ett annat bord och börjar prata med varandra.. Två sekunder senare inser jag att jag nästan ramlat av stolen. Den här killen såg alltså ut som Zac Efrons tvillingbror. Sandra (som inte tycker Zac är särskilt snygg brydde sig inte) medans jag satt där och nästan hyperventilerade. Underbara Trey Bolton liksom. Mummmmms! Tillslut bytte vi plats , då såg jag honom inte mer, damn! Men en liten sneekpeek fick jag och honom ska jag allt hålla utkik efter ikväll.

Klockan 20.00 ska jag möta upp Zär i stan för en fika och bara mys. Har ju inte träffat henne sedan i söndags . Jag måste ju berätta alla details om vad som hände i Stockholm och varför jag har ont i nacken osvosv? haha. Vi hörs senare people. PussPuss / Fridah <3


Undrar om mitt span såg ut såhär under tröjan?. Ha

Kommentarer
Postat av: Fanny

ohmy !!, :)

2008-07-10 @ 18:21:46
URL: http://fancyfany.blogg.se/
Postat av: fiiia

dreeeeeegel !

2008-07-10 @ 20:23:57
Postat av: matilda

ha en skön sommarkväll! :)

2008-07-10 @ 22:58:58
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: juliar

Var på en fest förra helgen, då var en kille där som såg ut som honom! han sa också att många sa det ;d kanske samma,haha : )

2008-07-11 @ 00:27:34
Postat av: FRIDAH

Julia ***

Du får väldigt gärna leta reda på killens namn, HAHA, :)

2008-07-11 @ 13:30:32
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/
Postat av: Anonym

westling

2008-08-03 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0