Wohoo, der cumputer is back´.

Haha, nu blev det väl lite knas? äsch.. datorn är iallfall tillbaka och nu verkar den funka som de ska iallafall. Men det gör den iof alltid i tio min. Så vi får väl se om den vill lite längre idag. kanske funkar den påriktigt nu? Snälla, säg ja. För jag hatar att ha skrivit milslåna blogginlägg, så stängs datorn av. Fan.. haha...

Idag har jag sovit ut, gud, så stört skönt. Mjau! Undrar hur Henrietta har det på Arvika , jävla korv. Fasen vad avis jag är. ville verkligen dit, dumma jobb.. Nu ska jag iallfall jobba, imorrn,lördag och söndag. Sen blir det nog fira brorsan på måndag och sedan åka till Stockholm. Wiiie.. Dock är jag otaggad på ganska mycket för tillfället. Det finns bara ett ord för att beskriva vad jag känner för en viss person i Linköping just nu - APHÅL. MM, så känner jag. Tack för mig. Jag är alldeles för upprörd för att skriva blogg just nu så jag tänker inte ens försöka. Damn.  (Och nej people, det är inte McDreamy jag är upprörd på, han är lika söt som alltid)

Idag har jag träffat Edvin, inget mer. Hejdå.


Lägger upp bilder från Grekland strax.
Puss / Fridah <3

Kommentarer
Postat av: idaw

inte upprörd på mcdreamy va? :(

2008-07-03 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0