Voíla .. Bilder.

Nu people, ska ni få se bilder från min Stockholmsresa under veckan,...

   

bild 1: Limpan i stan
bild 2: Jag påväg till Marcus
bild 3: Babe in the bush?
bild 4: Hos Marcus


   

bild 5: Erik och en trevlig prick
bild 6: Marcus , okänd och Limp.
bild 7. BildförstörarFridah
bild 8: BildförstörarFridah ,.. igen


  

bild 9: Posebild.
bild 10: killen med superögonen


   

bild 11: "Hoppa hoppa hoppppa!!"
bild 12: Wiiiie
Bild 13: Mys i solen
Bild 14: Ingarö

   

bild 15: Simon och jag,
bild 16: Jakke och Amanda
bild 17: EEEERIK
bild 18: Simon

  

bild 19: Jag och Limp
bild 20: Gentlemen som alla bär något av mina saker.
bild 21: Jag och Limp

Finns väl några bilder till men orkar inte lägga upp alla. Men den här veckan har vait grym. Verkligen,
/Pusss Fridah <3

Kommentarer
Postat av: sanna

va äckligt med så håriga lår, rakar du dom inte??

2008-07-27 @ 19:18:37
Postat av: Fridah Reinholdsson

"SANNA"***

hörredu lilla fröken fräken,. nej, jag rakar definitivt inte låren, gud va jobbigt det skulle vara.. fy ... det du ser på bilden är b.la vatten och hår, så nej, jag ä inte lika hårig som jag ser ut på bilden även om vattnet som liggeröver hela låren ser ut som hår.. men tackar som uppmörksammar det..



haha, :) så svar.. nej, jag rakar inte låren. usch :)

2008-07-27 @ 20:35:53
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha raka låren ? BLÄÄÄÄÄ jag gillar kvinna! håriga kvinna riktiga kvinna! hade en man velat ha en barbaradocka så go for it, jag vill ha hull hår och humor! ge mej håriga lår fridaH! / limpaaaan du vet.

2008-07-28 @ 22:12:35
Postat av: Henrietta Fromholtz

Svar till Sanna: Sanna.. raka låren? Vem pallar syssla med sånt? Jo brudar som du som bara bryr sig om vad andra ska tycka och tänka om dig. Om man rakar dem blir dem ju mörka och taggiga... vem föredrar stubbiga svarta lår mot ljusa och lena? du kanske iförsig. Gulligt tips till fridah annars bruden.

2008-07-31 @ 11:46:30
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0