hej jag är seg

Tjoho...Okey jag vet. Jag är segast ibland med att uppdatera. Har fått lite smått skäll av vänner som säger att jag aldrig skriver längre. Men det är ju sommar.. då vill man inte sitta inne vid datorn och tråka.

Vis hur som helst var super mys till en början då det var fint väder. Sedan framåt kvällen började det ösregna och jag och Amanda bestämde oss för att åka hem till Linköping igen och gå ut med Carro och Lovisa istället. Vi kände också att det skulle vara skönt att få somna i sin egna säng på natten. Och tack för att vi gjorde det! De andra tjejerna sov i en övervarm bil och trängdes.. fy! Haha..
men något som var negativt med vår hem resa var min påstigning till Tåget. HAHA! Jag kollade inte vart jag satte foten och ramla rätt ner i tågrälset , så lite blåmärken får jag stå ut med nu. Menmen Det var en riktigt värd dag!

Och kan tillägga att jag storm trivs med min iphone.. Grymmis och har tagit massa snygga bilder med den. men kan inte lägga in några bilder nu för att jag sitter hemma hos Linus nu. :) Lägger in dem när jag kommer hem!

Men nu ska jag sätta mig och göra något annat..



( förlåt gullis om du är sur för att jag snokat igenom dina nyårsbilder :P )

Bye sålänge /  HENRIETTA F

Kommentarer
Postat av: idaw

haha VA?! ramlade du ner på tågrälsen? fyfan vad pinsamt och ont

2008-07-15 @ 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0