Bildeeer... idaw blir glad? ;)

Okey.. nu har jag fått många klagomål på att jag skriver för sällan, av mina vänner. Men har inte haft tid försen nu! Jag jobbar den här veckan så jag bor i stan nu, ganska skönt.. så nu blire lite mer blogginlägg också. Fast jag har ju lite otur med att jag jobbar under denna vecka som det ska vara fint väder...  :( Men jag ska kämpa på!

Lite bilder från dessa dagar jag varit lite frånvarande, har dock inga bilder ifrån johns 20-års fest som var extremt rolig! Men här kommer lite andra mys bilder ist:

VIS och BK:



Jag och Amanda på Saharacafe


 
Jag och Mandy på tåget



Louise Jag Amanda



Sötaste Amanda



Tora i ett baksäte



Jag och nån tjej som vi träffade på tåget



Amanda och Carro på Bk


Landet i Loftahammars skärgård, mys med släkten:



Blivit en hel del mys med göllet också.. igår spelade vi Monopol med Kajsa på landet i Fjälla!



Det va en hel del bilder. Men nu måste jag skyda mig och fixa mig.. ser ut som en idiot!

Puss sålängee <3 /  Fromholtz



 


Kommentarer
Postat av: idaw

haha aww!! nu blev jag jätteglad :D

mysigt det ser ut i skärgården och fan vad snygga alla i din och fridahs blogg är då, båda ni två och sen alla era kompisar haha! :D:DD

2008-07-22 @ 21:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0