Uppe med tuppen (nästan)

Det är jag idag . Och jag kääände verkligen att min röst var bättre idag, jaja, jag trodde iallafall fel för såfort telefonen ringde och jag skulle försöka säga HEJ så försvann den. Jag lät som om jag var fast i målbrottet för femte året eller något. Jag hoppas verkligen det blir bättre snart. Min pappas kompis som kollade Lag-vm med oss igårkväll/natt sa klart och tydligt att jag MÅSTE vara tyst för annars kan mina stämband förstöras helt, så jag måste spara på rösten och bara prata om det är viktigt. Ni som känner mig vet ju att jag pratar sönder mig oftast, och nu får jag betala för det. haha. fan.


Ska klä på mig nu och sedan ta en promenix med hunden och efter det ta mig ut till Tornby och EL-giganten för att köpa en såndär mp3. Mina andra har jag tappat bort, och har inte ett minne av var dem kan ligga . Menmen, nu är det dags för en ny och det som är bra med dem här är att man får sånna där stora högtalare till, så man kan lyssna på typ stranden och allt det där. Hmm inte helt fel va? Nu hostar jag som en gnu och det betyder att jag måste gå och dricka vatten.

Vi hörs senare gulllllepluttisar.
/Fridah <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

börjar bli trött på dina greklands bilder frida... ta nya istället? henrietta börja skriv mer !! älskar dina inlägg med massa roliga bilder. Förövrigt älskar jag eran blogg!



+ hur får man en sån fin blogg som ni har?

2008-07-15 @ 10:33:56
Postat av: Fridah Reinholdsson

Johanna***

Absolut, jag ska ta nya! Bra att du säger till, jag brukar vara rätt dålig på att ta bilder, eller det går i perioder :P.



Bloggen gjorde jag med hjälp av Photoshop i skolan, :P kram

2008-07-15 @ 10:46:00
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/
Postat av: idaw

hahaha tänk om både du och jag skulle tappa rösten i skolan! hemsk tanke, helt tyst

2008-07-15 @ 17:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0