Superhuman.

Jag är helt slut . jaaa helt S L U T !!! Jag har jobbat konstant sedan i torsdags förmiddag. Visst. Jag har haft mycket roligt också, men det är sjukt med slit. Jaja. Har lite bilder från Söndagsklubben igår (en påhittad klubb som mitt jobb har uppfunnit)... Haha..


Här är bilderna.. Ni klagar ju alltid på att det är för lite så varsågod!

  
Bild 1: Mowgli med vän
Bild 2: Nötterna spänner
Bild 3: Majsan ..


  
Bild 4: Limpan
Bild 5: Jag och Viktor .. (Personalkärlek)
Bild 6: Tommy och Limp


  
Bild 7: Aida och ehm.. jag
Bild 8: Limpan och jag.
Bild 9: Chefen.. Puttrick


  
Bild 10: Jag och Hulken
Bild 11: Limpan och Hulken
Bild 12: Piff och puff.

Pusspuss / Fridah <3

Kommentarer
Postat av: idaw

hahahaha ååh! bilden när han bär dig. saknar dig din korta lilla tönt:*

2008-07-22 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0