Suck.. Nevermind.

Ikväll har varit en riktig bölkväll. Jaa, en kväll man bara deppar och mår dåligt. Och ska jag vara ärlig borde jag inte ha en sådan kväll idag. Jag borde vara glad. Jag har så himla mycket att vara tacksam över egentligen. Men ändå finns det kvällar när man bara känner sig nere, man känner sig så dålig och värdelös och även om man känner så , så vet man att man egentligen är riktigt bra. Att man ska vara glad, och lycklig om inte annat. Jag kan inte känna så ikväll. Jag mår inte bra. Och jag vet helt ärligt inte varför. Visst.. Jag är säkert glad imorgon igen, då har jag sovit på saken. Men nej, den här kvällen slutar i depp. Jag orkar inte liksom .

Jag ber om ursäkt för mitt snyftinlägg. Men alla har sånna här dagar. Jag vill inte att folk ska tro att man är någon jävla supermwoman för att man nääästan alltid låter glad i bloggen. jag/vi är inga superbloggerskor men vi har en del läsare och jag vill inte försöka låta som något jag inte är. Jag mår dåligt.. det gör ni också vissa dagar. Och idag råkade mina tankar hamna i bloggen.


Nicole Scherzinger - I'll be your love

Nattis / Fridah <3

Kommentarer
Postat av: idaw

gumman<3<3

2008-07-17 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0