Stockholm?

Okej allesammans, det blev inget jobb, inget VIS heller för den delen, jag gillar inte vädret som är. Suck. Tråkigt .. för VIS kan i andra fall vara ganska roligt. Ungefär som att hela Linköping förflyttar sig till Västervik. Hmmpf, okej.. tåls att diskuteras huruvida det är roligt eller ej. Menmen.

Jag fick iallfall ett ryck nu att åka upp till vår kära Hufvudstad istället. Så¨nu jäklar blire att rusa in och packa väskan och hoppa på bussen för att ta mig till tåget. Än sålänge är jag lite kluven på om jag vill åka eller inte.. men what the? Det märks om jag ångrar mig på vägen till stan, då är det bara strunta i det ju! Mihi.

Pusspuss / F <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0