Ska det vara så jävla svårt?

Vet ni vad jag hatar med Linköping ? (Förutom Linköping?) jo, att "alla" verkar bry sig så jävla mycket. Nu säger jag inte alla som att dra alla över en kant. Men många. Självklart tar jag åt mig av vad mina vänner säger... absolut. Därför valde jag att censcurera bilden när vi fångar kackerlackor.

För alla jävla människor verkar inte förstå vad fasen vi håller på med. Så jag tänkte berätta. så slipper ni tro att jag sitter och visar tuttarna för hela Linköping med flit. Sista kvällen hade vi varit ute och ätit. Alla var sjukt trötta och vi skulle upp aptidigt dagen efter för att åka till flygplatsen. Så jag är påväg i säng när jag hör zarah skrika,
- AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP. TA BORT DEN, TA BORT DEN, GAAAH, HJÄÄÄLP
kort efter det börjar hon gråta och då inser jag (tjurig blev jag) att jag skulle fånga den där jävla kackerlackan.. Sagt och gjort, jag fångade den med en kastrull och skulle sedan öppna dörren och putta ut den.. För vi fick höra att om vi dödade den skulle det bara komma fler. Så iallfall, när vi öppnar dörren så kommer det in en till och klättrar på väggen.. Zarah skrek ännu högre och grät ännu mer. Då fick jag istället ta locket till kastrullen, men den här kackerlackan var en "slippery little sucker" så jag råkade sätta locket på hans ben eller något för han dog.... och då blev vi skraja..

Ni vet när man inbillar sig saker. ? MM vi inbillade oss att det satt 2489875 st kackerlackor i en armé utanför ytterdörren. Menmen.. vi fick tillslut .. med lite mod ut dem där kackerlackorna... Jag hade ju självklart bra verktyg, plastpåsar, skor och kastruller.. Det är ju det man ska ha när man jagar kackerlackor. MM .. den här kvällen var slut då .... trodde vi.

Ännu en gång försöker jag gå och lägga mig,
när jag nästan preciiiiiis somnat så börjar hon (Zär) tjuta som en sirén igen och skriker . JAMEN DÅ ÄR EN KACKERLACKSJÄVEL påväg in i min väska.. med ilskan slänger jag mig på väskan och stänger den.. sedan får jag plastpåsarna och skorna igen.. (som jag hade parkerat bredvid sängen). Den där kackerlacksfan ville inte gå ner på golveet så jag fick helt enkelt trycka dit kastrullen emot väggen och sitta där tills vi hittat ett papper som funkade för att bära ut den... Om vi säger såhär.

Bilden togs när jag var som mest sur och trött. DET ÄR INGENTING ATT JA VILL VISA. UTAN DET ÄR EN AV DE VÄRSTA KVÄLLARNA I MITT LIV. (Med värsta menar jag jobbigaste, mest irriterande osv) Och när det enda folk ser på bilden är en liten "Tutte" som om ni aldrig har sett en innan istället för att titta på bilden och se kastrullen och lite av plastpåsarna.. jamen titta då? Så kanske ni förstår.


 



Over and out, / F

Kommentarer
Postat av: idaw

amen herregud! du får fan göra vad du vill, varför ska andra lägga sig i. jag tycker bara du är rolig som vågar vara dig själv, älskar att du är dig själv. vi alla har väl sätt pattar någon gång, varför ska inte fridah få visa sina i bloggen? haha. tuttar är konst som man säger så haha puss

2008-07-04 @ 18:01:09
Postat av: Gro

för det första .. man ser ingenting av den intima delen? och för den andra .. skit i folks dumma komentarer.. bättre att visa att du inte bryr dig genom att fortsätta som du gör :) dom som skriver dumma grejer, är avundsjuka!

2008-07-05 @ 05:42:46
URL: http://grosan.blogspot.com
Postat av: amanda hansson

vilka skrev vad ! rolig du är som förklarar :) haha, tyckte det var kul . skit samma , sånna bilder tar man med en nypa salt och skrattar istället, inget annat larv ! :D

2008-07-09 @ 00:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0