Samma tid, samma plats!

Okej, nästan tid, nästan samma plats.... Jag har som ni vet inget itnernet hemma, eller ens en dator för den delen. Så för er skull ruttnar jag för tillfället bort bakom en dator på tågstation. Hur coolt är inte det? Okej, datorerna är sega men stämningen är hög. haha.. Såfort jag får internet hemma igen ska jag fortsätta berätta om Kreta, fast med bilder. Har en rolig på biold från ett ställe som heter Eclipse.. Visst stället var roligt men vissa av bartendrarna var enbart ute efter en sak. det gäller alltså att sätta gränser annars förstår dem inte vad man vill. Alltså,. MAN VILL INTE HA SEX. haha.. äsch. Dem är trevliga iaf....

Idag blir det bio med Zär, SEX AND THE CITY. Jaa, alla tjatar så mycket om den och den hade premiär när vi var på Kreta så nu är det minsann dags att se den? Eller ? Den har ju blivit kritikerrosad så nu jäklar har jag höga förväntningar. Jag ska vara ett riktigt svullo och köpa massor godis och massa läsk så jag kissar på mig. Och därmed måste jag tränga mig förbi alla som också tittar och hela tiden säga "ursäkta?! ursäkta, får jag komma förbi? Förlåt, hoppsan. oj" HAHAH, lika roligt varje gång. jag lär mig aldrig att jag inte ska dricka innan elller under filmen.

Nu ska jag kila hem strax. Ville bara uppdatera om vad som händer idag.


PussPusss/ FRIDAH <3

Kommentarer
Postat av: pauline

haha, träffat kenza eller? ;)

2008-07-02 @ 17:47:35
URL: http://paudela.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh den filmen är så himla bra :)

2008-07-03 @ 16:44:40
URL: http://hej.blogg.se/
Postat av: Amanda

gillar eran blogg, alltid lika kul att läsa :)

2008-07-03 @ 19:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0