People will be people.

Så är det och kommer alltid att vara. Jag är så fruktansvärt trött på den här staden. Ni anar inte. (eller jo kanske eftersom jag åker till Stockholm bara sådär ibland). Jag avskyr staden Linköping. Det enda jag gillar med den är mina vänner. Och kaaaanske att dem godaste Subwaymackorna finns här.. Stockholms är inte allls lika goda. Menmen återigen. Jag har tröttnat på en här staden. På vad de har att erbjuda.. för vad finns det mer än egoistiska , falska , trångsynta människor som dömer personer efter vad man hört istället för att lära känna personen själv? Man behöver väl förfan inte bli bästisar , men att skapa en egen uppfattning är något alla bör klara av. Speciellt nu när man börjar bli äldre. Herregud för 19-åringar som sitter hemma och snackar skit om folk man inte ens känner. Det är som om jag skulle sitta här och säga att Adriana Lima är helt dum i huvudet, en riktig hora som ligger med alla... (FÖR JAG VET VEM DET ÄR, men jag känner henne inte,. men jag har hört det.. så jag tror på det)  NAE PEOPLE, detta är jag trött på. Den här staden är jag trött på.

Aja, jag har precis kikat filmen "Flight 93" som handlar om den 11 september och World Trade Center och terroristattackerna osv. Filmen var väl inte så bra, men hallå? Det är inte de som är saken. Bara att få se filmen och får en liten inglimt i något som faktiskt har hänt är helt... jaa breathtaking. Jag kan inte förstå att detta har hänt på riktigt,.. Detta är så overkligt. Jag skulle vilja ge så mycket cred till dem människorna på planet som var tillräckligt modiga att slå sina kloka huvuden ihop och försöka ta tillbaka flygplanet. Jaa, övermanna dem andra helt enkelt och dem lyckades... lite försent bara. Men dem gjorde det. Och om jag var i deras familjers sits skulle jag vara så himla stolt. Verkligen.. Dem fick detta fjärde plan att krascha långt ifrån dess ursprungliga mål och därmed rädda massor av människor. Hjältemodigt.



Pusspusss / Fridah<3

Kommentarer
Postat av: Across the street

Flight 93 är en jäkligt bra film, men om man ska se något om den 11:e september tycker jag United 93 är bättre.

2008-07-28 @ 03:15:22
URL: http://www.rasmushallgren.wordpress.com
Postat av: Mr G

Ska man se något om 11/9 överhuvudtaget, ska man se Loose Change...



Då får du ett annorlunda perspektiv på Flight 93.



http://video.google.com/videoplay?docid=7866929448192753501



;)

2008-08-02 @ 01:11:11
URL: http://mrgolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0