People people...

Jag har varit duktig, jag jobbade fredag, lördag och även söndag. HELTID... det var iof. rätt nice med undantag för vissa misstag av vissa personer. Det var iallafall en riktigt rolig kväll. Mer än jobb hanns inte med men men...

I måndags firade jag och släkten min älskade bror som har fyllt 20 stora år. Mumsig tårta, kärleksmums och brorsans favvismat , (tacos såklart) .. Efter det söta födelsedagsfirandet åkte jag tillsammans med mormor och morfar upp emot huvudstaden för att träffa lite olika folk .. Mumsigt värre.. Hade riktigt roligt , älskade underbara Stockholm.. Nu ska iaf min moster med familj köpa hus i Stockholm istället för Nykvarn och då ska jag allt fjäska in mig i ett rum där, älskar henne! Vi får hoppas på det. Allting går att fixa, det vet ni!

Igår åkte jag in emot stan runt 18.00 och mötte upp några gamla vänner på Söder för en liten cola i värmen(?), haha.. Och efter det sprang jag förbi 7-eleven för att köpa chips och läsk inför kvällen ute på landet. Jag har blivit en lantisbrud , kan ni tänka er? Jaa, klart ni kan iof. Jag är ju en liten lantisbrud från början. Jag blev iaf. hämtad av McDreamy på Brommaplan och sedan körde vi ut på landet, (lite fööör långt. Skämt åsido, det är faktiskt hur mysigt som helst. ) Kikade film och bara umgicks, spelade lite fotboll (observera lite!) och badade också, också.... ganska .... lite. haha.

Jag orkar inte gå genom allt detaljerat men nu är jag igång med bloggandet igen f.r.o.m idag! PUSS! / Fridah <3


Kommentarer
Postat av: Bella

skönt att ha dig tillbaka fridis :)

2008-07-09 @ 23:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0