Packning för hela slanten.

Nu är det dags att kila till jobbet, jag veeet. Jag borde vara jättepigg men saken är den att jag kollade på serien Big Shots till klockan ett inatt! .. Så man skulle kunna kala mig sengångare ungefär. Det är så jag ser ut. Fasen, alla verkar vara vakna nu :P

Tur är väl att pappa är snäll nog att skjutsa mig till jobbet så att jag slipper åka tåget osvov.. aldrig roligt på morgonen. Menmen, idag blir det jobb alltså,sedan ska jag hem till Liv och ha myskväll med henne och hennes lillebror. Vi bruakr inte planera det, men de lyckas alltid bli så.Kanske hans fruga också. vi får se vart kvällen lider.. Imorgon blir det jobb från 12(13).00-19.00 ..sedan hem, har råkat lova Wille att han ska få en subwaymacka av mig.. men vi får väl se... hahah.. klart han får en men vi får väl se om han dyker upp.. annars blir de ju mer till mig ! Haha..

Torsdagen är jag ledig, och ska tillbringa förmiddagen/eftermiddagen med min goda vän Fanny som gick i min parallellklass i ungefär tre år. Okej , jag gick i F och hon gick i H, men det var ju ungefär parallell vettni. .. whatever! Vi ska iallafall ha trevligt som alltid och efter det har jag mer eller mindre tvingat Mcdreamy att laga middag åt mig,.. okej, inte tvingat. Men säger man att man är mästerkock nästintill så får man ju faktiskt bevisa det också! Risken finns väl att det inte blir av och att vi får hitta på någe annat istället. typiskt!! haha..

Menmen, helgen blir jobb.
Pusss sålänge / Fridah


Kommentarer
Postat av: Lillen

lever henri ?(: saknar hennes update

2008-07-30 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0