.. och för min del jobbet.

Henri drar till Skärgården medans jag drar till jobbet. Wiiiie. Va roligt.. Äntligen. Eller, jaa entusiastisk är jag. Men jättetaggad? nej. Jag är iallafalll på bätter humör idag än igår så det känns bra. Annars hade gästerna nog fått sig några utskällningar för minsta lilla sak. Haha. Jaja, jag har packat en väska och vet därför inte hur länge jag stannar. Nu jäklar vet ni. Nu ska det jobbas hårt. Mihi. Menmen. Vi får se som sagt. Jag ska försöka blogga därifrån men då blir det troligtvis sent på kvällen eller tidigt på morgonen innan vi öppnar eller sent när vi har stängt. 

Vi hörs people ! Pusspuss /Fridah
P.S . gud va dåliga ni har blivit på att kommentera, t.o.m idaW liksom, :p


(hahahaha)

Kommentarer
Postat av: Bella

har du varit eller är du modell ? ;o



har sett din bdb med skit snygga bilder !

2008-07-17 @ 15:32:21
Postat av: FRIDAH REINHOLDSSON

Bella***



NEJNEJ, jag är absoluuuut inte modell.. Bilden ovamför är arrangerad, det ser du hoppas jag? :) haha :P .. bilderna på bilddagboken är lite mer hobby :P hahha, nej, inte modell :P

2008-07-17 @ 22:53:30
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/
Postat av: idaw

hahaha för lite bilder! jag åker på onsdag pussen

2008-07-17 @ 23:29:13
Postat av: matilda

händer ikväll då? :)

2008-07-19 @ 19:58:36
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0