nytt i garderoben

Tjatja, va på stan en liten stund igår med Linus. Först gick vi och kollade grejjer till han och sen gick vi och kollade grejjer till mig. Blev ett tag på La louise där linus fick bara sitta och se söt ut medans jag va inne i provrummet. Han tyckte absolut att jag skulle köpa shortsen men sen när jag visade ett par rosa skor blev det : Nej! Haha.. Sekunder från att köpa dem men fanns inte i min storlek så jag köpte dem vita istället.. Köpte hur som helst 3 grejjoor :



Linne - James Perse
Shorts - RA - ER
Skor - Bensimon

Allt från La louise i Linköping




Shortsen framifrån...



Shortsen bakifrån...

Nu blire stan med denna nya outfit  :) Ska träffa Mörten och kika runt på stan ! Najjjss.

Hörs later. / Henrietta



Kommentarer
Postat av: Hedda

var ligger la louise affären ? :)

2008-07-11 @ 16:57:30
Postat av: Henrietta Fromholtz

Svar till Hedda: i linköping dårå.. och sen inne på Filbytergallerian. Brevid björn borg :)

2008-07-12 @ 09:08:46
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0