Ny laptop... ååh

Min alldeles egna laptop. Mums säger jag bara. Jag har faktiskt aldrig ägt en sådan. Men nu så. Den funkar galant och jag trivs med datorn i sängen.. Gaaanska trött är jag men vafan gör det om hundra år?!

Jag har varit förbi en sväng på stan idag och införskaffat mig ett par nya tygskor.
Det är de tredje paret jag köper av exakt samma sort,,Inte för att dem går sönder utan för att jag vill att dem ska vara finvita. Inte kaffefläckar från jobbet, suck. Menmen, de är iallafall mina favoritskor och gud vad underbara dem är. Har aldrig fått någor skoskav av dem, kanske är just därför jag älskar dem? Jag har även hunnit med en fika tillsammans med mitt Zär som jag inte har träffat på ett tag då jag har jobbat och hon "slapp" . Vi hade mycket att ta igen för gud vet vad hon har styrt med i helgen. Haha, bruttan följde även mig till tågstation där jag köpte mig en tågbiljett till storstaden jag tänkte åka till imorgon. Liv möter upp mig vid centralen och sedan blir det lite shopping, (observera lite) och efter deten mysig fika någonstans,. På kvällen händer det andra saker.

Nu blir det natti men ska försöka fota massor åt er .
Pusspuss / Fridah (p.s IdaW ... saknar dig med långben)

Kommentarer
Postat av: idaw

haha lillbaby:* jag ska med åka imorgon, dock inte till stockholm dit jag antar att du ska, syynd, åk till göteborg istället haha ;) äre mcdreamy som får dig att dras till stockholm eller har jag helt fel?

2008-07-23 @ 01:39:31
Postat av: Anonym

otroligt fina klistermärken. / adam

2008-07-23 @ 23:41:02
Postat av: Fridah Reinholdsson

** aaadam*

hahaha som fan :)

2008-07-24 @ 18:11:10
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0