Lag-vm people, yes

Åååh, sitter och kikar på lag-vm i Speedway tillsammans med pappa , gud va längesen det var jag kollade en hel match. och vad är då bättre att ta igen det med än ett helt lag-vm som jag ska följa slaviskt nu.... Den jäkel som stör mig åker å lite smäll. Eller kanske inte, men ändå. Berättade jag om min röst för er förrut? Jag tror inte det men iallafall.

Igår kände jag att min röst var ganska krasslig, menmen, jag ignorerade det och låtsades som ingenting. Dåligt av mig för att när jag vaknade imorse hade jag nästan ingen röst. Det jag försökte säga kom ut som pip ur min mun och det kändes jättekonstigt? jag som alltid pratar så himla mycket. Och nu när jag väl försöker prata så låter det som om jag är i målbrottet och det gör ont i stämbanden. Jag tycker (tyvärr) det är jättekul att lyssna när jag pratar (och låter såhär) och det är ju asjobbigt för det blir bara värre och nu gör stämbanden jätteont. Vi får hoppas att det går över för jag orkar inte ha ont i stämbanden och så.. suck..

Nu ska jag fortsätta skrika och hejja på Sverige, wiiiie...
(okej, inte skrika , men.. ehm, klappa?) .
Pusspusss / Fridah <3


Kommentarer
Postat av: alexander

bra där hörru, ja sant.. menar verkligen inte att alla tjejer är sånna dock men vissa, ja helt klart. de är illa!

2008-07-15 @ 00:45:14
URL: http://axelssson.blogspot.com
Postat av: Jenni

tack så mycket fridah:n :) fin blogg du har!

2008-07-15 @ 08:00:14
URL: http://jenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0