konfirmation

Igår var jag på mina systrars konfirmation med hela min släkt. Tog även med mig Linus :) mjau .
Lite bilder tänkte jag som vanligt  :



jag och älsklingen i fikakön. jag gör en otroligt söt min



Min super söta björnungskusin Abbe



och min jätte söta pojkvän ( han tyckte min släkt var underhållande berättade han, men tror han tröttnade mot slutet.. höhö)



längst till vänster på bilden är "hon som ingen känner på festen" (min faster) som Linus kommenterade bilden. Haha, tyckte det var en rätt klockren kommentar. Sen jag, linkis och Karro <3



jag älskar dig



jag och bästi Adam



lite slitna efter en lång dag på Gransnäs...



heej på dig

Nu blire dushen / Henrietta F

Kommentarer
Postat av: mimmi

shit så söta ni är ihop :)

2008-07-07 @ 23:33:36
Postat av: Anonym

Vems konfirmation var ni på?

var det någon på bilden?

2008-07-09 @ 13:32:32
Postat av: melle

Linus ser ut som björn gustafsson!

2008-07-10 @ 10:32:32
Postat av: Henrietta Fromholtz

Svar mimmi: Tack :)



svar anonym : Mina systrars.. men tyvärr ingen bild på dem här :/



Svar melle: Haha, det har han fått höra ett antal gånger :P

2008-07-10 @ 18:38:08
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0