Hello boys ´n girls.

Nu är jag hemma efter mina små äventyr runt om i detta avlånga (kalla jäkla) land. I fredags fick jag ju som sagt ett ryck att åka till storstaden Stockholm igen (jag vet, fan va jag flänger däruppe).. Jag gjorde inte särskilt mycket utan det var mest chill, vi kilade på bio och såg Narnia . Jag som inte har sett Sagan om ringen på många år tyckte Narnia var helt okej, ganska bra.. medans dem andra tyckt att det var en kopia av Sagan om ringen, menmen, wtf? Det gör ju inte mig någonting ? Hunkmaterial fanns det gott om, mums på Prins Caspian. Tänk er att rida på en vit häst tillsammans med den snubben, ut på en kritvit sandstrand och sedan bada i det klarturkosa vattnet... ååhw.. Kan dock inte fatta att han är 26 år i verkligheten? hmmpf ... Haha, menmen. Han är jättevacker. Ögonen är... wow..

På lördagen vaknade jag av telefonen som ringde och ringde, jobbet behövde mig, och självklart ställer jag upp (speciellt när dem erbjuder sig att batala resan, hahahah) Nejdå, när jag senare på eftermiddagen kom till jobbet insåg jag att dem faktiskt verkligen behöver mig för det var hur mycket folk som helst!  Suck... vissa är alltid sjukt glada medans vissa andra gäster är riktigta jävla bitterfittor och jag MÅSTE ju vara glad hela tiden. Men tillslut, naaaaae asså, gästen har alltid rätt men inte fan är det konstigt att få vänta på maten 15-20 min på en fullsatt restaurang? Äsch, det tyckte iallafall den här gubben som tilltalade Maja med,
" HÖRREDU ... BRUUUUDEN!!" ..
aah, han ville skälla på henne. men nejnej.. stå på sig!
Jag gillar mitt jobb.

Jaaa, jobbat har jag iallafall gjort, och nu sitter jag här och lyssnar på Neverstores skiva "Heroes Wanted" , mucho bra! Nu ska jag kila in på Apollo, Ving och Fritidsresors hemsidor för att kika om det finns någon härlig sista minuten. PussPuss / Fridah<3


Kommentarer
Postat av: Elin

var jobbar du ? :)

2008-07-14 @ 18:11:10
Postat av: idaw

jag drar den 23e!! cya don't wanna be ya ;)

2008-07-14 @ 18:35:04
Postat av: Fridah Reinholdsson

Elin** På en restaurang ute i Kolmården, vid vattnet precis, jättemysigt!



idaW
**

JAHAJA, själv åker man 2 veckor tll turkiet den 23.e så ;) HAHAH, tror jag.. får se om jag vill sen:P

2008-07-14 @ 18:40:29
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0