Hejsan allesammans.

Jag vet att bilderna inte har kommit. Men pappa ficik så himla bråttom igår att jag enbart hann ladda upp dem på Facebook. Så om ni prompt vill se dem nu så får ni bli vänner med mig där sålänge. "Fridah Reinholdsson" bara, inga konstigheter. Förhoppningsvis får vi tillbaka datorn på torsdag. Men tills dess verkar det inte bli mycket inlägg eftersom Henri den korven åker till Arvika idag.. Så detta är mitt enda inlägg idag, och sedan kommer det väl ett vid samma tid imorgon ungefär..

Igår var det slapp för hela slanten. Köpte mig två filmer, morötter, godis och dip, och cola också ja! Mumsigtvärre.. Kollade den ena filmen som hette "Raise your voice" med Hillary Duff.. Vad jag tyckteär svårt att säga... En typisk tjejfilm och alla killar skulle somna till. Men mysig var den och jag gillade musiken. jag tänker ju inte sitta här och leka filmrescencent.. men bra var den. punkt slut. Nu ska jag strax hem och mysatill det i soffan, jag fattar inte hur jag fortfarande kan vara trött och seg efter Kreta? Det gör ingenting, är ju fortfarande sjuk också så det är lika bra att jag slappnar av och blir frisk innan jag drar ut på några galejj.. haha.








Vi hörs sen.(KANSKE,) annars hörs vi imorrnbitti.
PussPuss / Fridah <3

Kommentarer
Postat av: matilda

gjort idag? :D

2008-07-01 @ 18:16:36
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Kallis

Du är så jävla snygg tjejen!

2008-07-02 @ 11:21:21
Postat av: Emma

Vilka fina bilder :)

2008-07-03 @ 16:44:20
URL: http://hej.blogg.se/
Postat av: JuliaR

fina bilder från grekland :) verkar varit en toppen resa :D ?

2008-07-03 @ 22:19:53
Postat av: Isabella

vart i grekland var ni :)?

2008-07-07 @ 12:27:20
URL: http://metrobloggen.se/bellih

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0