Good morning sunshines..

Rösten är bättre , wiiiie. Det betyder att jag kan börja jobba imorgon, YEEES! Jag hostar fortfarande på ett väldigt läskigt sätt , hmm.. Alldeles nyss var jag såhääär (visar mellan tummen och pekfingret) nära på att kräkas. MM just det. Det kändes förjävligt och ibland när jag inte har kontroll över något blir jag rädd och nervös. Då kräks jag. HAH. Knas men iallafall, jag lyckades ta mig ur den här hostattacken som skrämde mig och nu är det bra igen. Hoppas bara hostan försvinner tills imorgon. Man vill ju inte gärna hosta på gästerna , jag är ju inte sjuk liksom utan hostan bara kom ändå. Skumt! Jaja.

Idag ska jag ta en promenad med hunden och efter det träffa en vän, jag måste ju ändå vila rösten en dag till så det blir ganska lugnt. Blir ännu en mysig hemmakväll för att vila den. Mumsa på något gott och kolla film, eller kanske Pussycat dolls. Men det är inget kul när man tittat på youtube och sett vilka som vann. Jag får väl titta ändå antar jag, alltid lika kul att se intrigerna som följer. Det som också är lite roligt är att när dem helt plötsligt är en grupp sen så måste dem ju komma överens ? Hmm..

Kan någon ge mig förslag på bra musik, jag köpte ju nämligen en ny mp3 igår och jag hatar att "ladda" den med gammal musik. Ni vet sådant som man har lyssnat sönder. Nää, nytt och fräscht ska det vara! . Nu ska jag lägga mig och titta på Våra bästa år. MM det är världens sämsta program men jag har följt det varje sommar och varje gång jag är sjuk så jag måste liksom fortsätta... HEMSKA tvångstanke.


Ska jobba med min brutta från torsdag och framåt. Vet inte när jag kommer hem.

PussPuss / Fridah<3 (P.S Var är du Henrietta? :/ )

Kommentarer
Postat av: fialotta

Bobby Mcferrin - Don't Worry, Be Happy

Kurt Nilsen - Rise to the occasion

Ron Pope - A drop in the ocean





Lite smått skön musik, gamla klassiker :)

2008-07-16 @ 12:33:37
Postat av: Anonym

akta underbettet

2008-07-19 @ 16:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0