frööömpa häär

Haft några mysdagar med älsklingen nu.. Har blivit att köpa mycket mat och även göra chokladpudding ( som han sög på ) , sen lekte vi med Joel igår och vi gick och käkade på Kikko bar, chockade kära vänner? nej! haha.. men det är så jäkla gott! 
 Såg också en hel del filmer.. Såg bland annat dagboken för första gången!! Och nu förstår jag vad alla menar med att den är sorglig, fyfan vad tårarna rann.. Himla fin film, fast Linus tyckte den var ett sömnpiller. ( Ingen smak för filmer inte,höhö)  Ajja, men idag fick jag slita mig från Linkis.. trååk!
Fick istället dra till jobbet och "slita". Var inte så mycket folk så det var rätt chill, tack gud!

Men nu vet ni vart jag har hållt hus. Jag har alltså vart med min underbara pojkvän.. Men försökte faktiskt mobil blogga från min nya älskade mobil. Men fattade inte riktigt, hähä! Ska lära mig det där fan.

Tyvärr inget kamera här hemma.. Så får ge er det tråkiga beskedet att det inte blir några bilder idag.

Kan dock få lite ego bilder på fröken Fromholtz


 



(ett litet kollage min faster gjort, hihi.. snutt hon är)



Men nu blire ut till landet och roa sig med Linus och Joel. Sen imorrn blir det att åka till landet i 2 dagar. Då måste jag fasen kunna mobil blogga. Jag löser det vettni :)

Puss / Frompan

Kommentarer
Postat av: Hannis

skönt att höra att du fortfarande lever henri ;)

2008-07-16 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0