Borta bra men hemma bäst!

Nu är man hemma igen efter några sjukt roliga dagar i Arvika. Fyfan!  Det var en riktigt värd resa.
Vi kom dit och fick bästa tält platsen och med bästa grannarna Så kändes rätt bra. Jag tänkte att då kanske jag kunde slippa att träffa på de där synt människorna.. Men icke då :)  Höhö.. det var rätt svårt att missa dem ändå måste jag säga. Första kvällen fick vi sällskap av grannarna ( som vi sedan hängt med hela veckan ) Riktigt trevliga typer. Sen fick jag och Lisen för oss att vi skulle gå runt och leka vimmelfotografer. Ja.. ni ska få smakprov sen.
Vi ville ju ha olika slags folk på bilderna så vi gick fram till en tjej och en kille, klädda i svarta latex kläder, världens högsta platå skor och gröna stålgrejjer i håret och frågade om vi fick ta kort med dem. Men icke då! Fick största dissen av dem. Sen hörde vi dem säga : "Jävla bimbos".. Då jävlar blev Henrietta aggressiv och skrev : "jääävla Emos" Och Lisen hängde på med ett ännu högre skrik. Tror ni inte de kom efter oss och skulle slå oss ? Aldrig varit så jäkla rädd. haha.. puss på dom två!
Alla dagarna var lite samma visa, eller vad man nu säger. Gå upp svin tidigt åt nåt fett sen gick man till badet , gick hem satte sig vid tälten och började partaja lite smått och sedan bara hade det jävligt kul. Men kände hela tiden när jag var där att festival inte var något för mig, men jofan. Så jäkla värt!


Bilder från ARVIKA 08:



Det var en gäng bilder.. Men alltid kul enligt mig!

Tack för en underbart röjjig och rolig resa tjejer <3

/ HENRIE






Film från när vi kollade på håkan, bland de sista låtarna. Underbart!

Kommentarer
Postat av: nicke

hahaha roliga bilder och det är så stort av dig att du har mina brillor :D

2008-07-08 @ 17:39:36
URL: http://blogg13.blogg.se/
Postat av: amanda hansson

JAG HITTA KOMMENTARKNAPPEN, YEES ! haha, som sagt, ville ju bara kommentera alla otroligt roliga och söta bilder från arvika . you rock henri ! hahaha :D PUSS GULLET <3

2008-07-09 @ 00:58:55
Postat av: Anonym

JA MEN KONSTIFGT DET VAR SYNTARE DÄR DU VAR JU FÖR FAN PÅ EN JÄVLA SYNTFESTIVAL...

2008-07-09 @ 17:06:22
Postat av: idaw

hahaha ååh nu blir jag avis! fan jag borde också ha åkt dit.

2008-07-09 @ 22:29:26
Postat av: Henrietta Fromholtz

svar till anonym : oj här blev vi aggressiva.. haha! Festivalen kallades så förr, men idag är de tinte lika mycket syntare så den kallas inte så längre. Bye

2008-07-10 @ 09:25:03
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0