With the taste of your lips.

You're toxic.

Wiiie, sitter här i min jättesköna men lilla säng och kikar Ugly betty (god bless the Pirate Bay) dagar som denna med bara regn och mörkt väder.. FY! Gårddagen utvecklades otippat ? Jaja, blev helkväll med Wille och Wille. JÄTTESCHYSST att ni väntade på mig innan ni käkade McDonalds. Där stod jag alldeles ensam i regn och moffsade kalla pommes. Haha what the? nädå. Menmen. Nu har jag ju sett Matrix, och Matrix Reloaded. Det är riktiga killfilmer och jag vet att jag borde ha sett dem. Well, nu har jag det iallafall! Mjau! Är det baara jag som tycker att Keanu Reaves är lik Måns Zelmerlöv? haha.. Äsch.

Idag däremot är jag lite down. IdaW , (du är bäst!) Tack din toka. <3
Nu ska jag fortsätta nörda UB och sedan gå vidare med BERT! Whats not to love?!






PUSS / F <3

Kommentarer
Postat av: idaw

aww baby, du är! kämpa på så lovar jag att det lönar sig, för du är en asbra tjej. massa pussar!

2008-08-06 @ 01:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0