byter blogg..

Nu går jag ju på Tvärs och det känns stöört bra. Trivs som fisken i vattnet bland mina tvärsvänner. Känner redan nu vilken skillnad det är på min nuvarande klass och min gamla. Men men.. så skolan flyter på som vanligt.

Fyllde ju år i tisdags som sagt. Ingen viktig ålder direkt men fyller man år så gör man, gött med tårta ju och presenter är ju ganska najs!




1. Fick en ny system kamera , wiie nu blir det massvis med bra foton människor.
2. Snygga juicy stövlar som jag önskat mig
3. Tjejerna överraskade mig i skolan med lite blommor, för söta är dem!
4. Älsklingen kom hem till mig senare och jag fick världens finaste halsband av han som jag burit sen dess. Även 3 rosor som betyder kärlek som han va extra noggrann med att förklara. Snutt!
6.
Juicy Couture parfym som luktar gööött

Även möbler till rummet och andra stuffs som man brukar få. mys!

Men en sak som gjorde mig riktigt chockad var att först fick jag ett brev från USA och vem var det som skickat det om inte världens sötaste anna? Och i låg det ett par sjukt snygga trosor som hon köpt, smak har hon ju! Det var första gången jag verkligen stor tjöt med tanke på brudarna. Brevet kom precis på min födelsedag, att hon hinner tänka så mycket den bruden? Det kallar jag en redigt gullig vän. I brevet berättade hon om hur hon hade det och om hennes häng med cheerleeder tjejerna.
Men inte nog med det... Senare när jag och Linus satt och kollade på film så ringer det ett konstigt nummer till min mobil och insåg senare att det var ifrån USA. Vem var det ? Jo ANNA! Hur söt är hon inte? Både ringer och skickar brev. Det var så skönt att höra hennes röst och höra att hon mådde bra. Tack anna för du gjorde min dag!




Jag känner att fridah är en så mycket bättre och roligare bloggare än mig och känns som jag kommer lite ivägen för hennes blogg. Skulle va bättre för henne att bara ha en Fridahblogg lixom.. Känner mig lite sunken som bloggare om man jämför oss. Så därför har jag bestämt mig för att låta Fridah få ha sin egna blogg. Jag kommer skriva här ibland men inte lika ofta, utan går tillbaka till mig gamla blogg : 

www.HenriettaFromholtz.blogg.se
                   <   Den gamla men samtidigt nya bloggen


PUSS / HENRIETTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0