bilder från gårdagen

Myskväll igår alltså  :) Jag älskar mina tjejer, vi är så jävla bra på att peppa varandra.. Lixom ta bara en titt på den fina tårtan vi gjorde till tess? snygg va?





jag drar till med en pose mitt i mysandet.. surhuvve jag ser ut som. höhö



Tessan, Emmelie och Mört



Min Bästa Elin



det va jävligt gött vill jag lova!



Efter ett tag när vi suttit och fikat såg vi Chrille (En lite förståndshandikappad kille som jobbat på Katedral i år) på andra sidan ån. Och jag tror aldrig jag hört någon vara så glad. Han slog sig ner och pratade med oss om hans sommar och hans gamla feta flickvän som hette Anna.. Haha den grabben är för skön. Svårt att hålla sig för garv!
Jag vet inte hur många gånger han sa att han blev så himla glad över att vi ropade dit honom och att han alltid kommer bära med sig det. Jag vet att han menar det också, snutt!  Oh, man blir nästan så tårögd.



Min käraste Therese <3
'
Efter fikat blev det att dra sig till Steves för att fika med Josse Filippa Angie och co. Chillad kväll mannen!
Sov sen hos mysis <3



Och idag har kvinnan varit flitig och jobbat.. I början av sommaren var jag riktigt negg när det va jobb på g men nu när får lönen för hela sommarjobbet känns det jävligt värt. Ska jobba mycket nu i höst och vinter , känns kul nu!



Bild från mitt otroligt exklusiva jobb, sugen på en tv kanske ?

Nu ska jag dushaa. PUSS / HENRIETTA




Kommentarer
Postat av: Josefine "Rune"

Fasen, synd att jag inte kunde vara med vid ån, attans bananer i bananskogen!

2008-08-12 @ 18:24:56
Postat av: idaw

hahahaha underbar tårta

2008-08-12 @ 18:37:12
Postat av: baneliten

tusen tack <3

2008-08-12 @ 19:49:16
Postat av: Hedda

söt du är henri ! :) brun du blivit i sommar då ! ps. lägg gärna in en outfit sen på vad du hade på dig (A)

2008-08-13 @ 10:15:29
Postat av: Henrietta Fromholtz

Svar till RUUNE: Ja vi saknade dig din gamle bane



Svar till idaw: Eller hur? den va snyggis asså



svar till Hedda: Tack :) hihi... nja inte så va. Har ju varit regn och rusk hela sommaren, buhu! Absolut!

2008-08-13 @ 11:26:12
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/
Postat av: emma

Haha, han Christer jobbade faktiskt som kökspersonal på mitt dagis när jag var liten. :)

2008-08-13 @ 15:21:43
URL: http://daaging.blogg.se/
Postat av: Louise

ååh chrille! haha

fan vad ni är fina tjejer :)

2008-08-13 @ 22:07:22
Postat av: Tora

hej lovely:) fick mitt forsta gratanfall efer att ha last mina tjejors komentarer.. shit saknar dig som fan. Vill inte ens lasa din blogg for da far jag bara hem langtan:)haha.. patetiskt. det ar det som ar grejen skolan har inte borjat an sa jag ar mest med familjen. De har haft en utbytesstudent till har sa det har varit ganska kul. Men skolan verkar grym! Jag var innne dar typ fem minuter och alla jag stotte pa kom ut och pratade med mig.. sa javla komiskt man star och snackar skit med rektorn pa skolan. haha.. men saknar er i alla fall. Hur ska jag klara mig utan min Henrietta:) <3<3<3 / Tora

2008-08-15 @ 01:19:26
URL: http://toragreiffkallentoft.blogg.se/
Postat av: P.

Tja. Känner mig fjantig som kommenterar på en tjejblogg och så men jag måste fråga en sak.. Din kompis Therese har jag spanat på rätt länge, undrar bara om hennes kille och hon gjort slut?

För i så fall skulle jag gärna ta hennes nummer ...

2008-08-16 @ 20:11:25
Postat av: Henrietta Fromholtz

Du, fjantig på en tjejblogg? Du den här bloggen är för mään. Det är ju er tjejerna vill åt, hähä! yes dem har gjort slut.. Kan tyvärr inte ge ut det såhär på bloggen, men hör av dig till mig personligen så kan du få det, hon är världens bästa brud vill jag lova!

2008-08-17 @ 20:21:04
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0