hejåhå , vilken match!

Igår va man hemma hos pojkvännen och mådde skit. Blev sjuk typ i förrgår och det har inte gått över än. Men har tagit det lugnt hela dagen och suttit framför teven i ca. 5 timmar eftersom sverige spelat semifinal idag hela dagen och dem VAANN!  Yes.. så tack vare tennisen mår jag fruktansvärt mycket bättre. :)
Mamma värmde även upp en sån där vetepåse som jag fick ha mot nacken eftersom jag hade så himla ont där men även det hjälpte och nacken känns mycket bättre. Så just nu är jag väldigt lättad, eftersom mamma först sa att hon trodde det kunde vara hjärn inflammation och då mådde jag verkligen piss.

Och imorrn är det dags för vikinga fest så igår begav sig jag och mina vänner till Guns hobby och letade utklädningskläder och faasen vad mycket skit dem hade. Dit bör man gå om man ska på maskerad! Jag köpte ett skägg och en vikinga hjälm.. Vetifan varför jag köpte skägget eftersom jag tänkt att vara tjej? menmen, blir väl en blandning. Men sjukt taggad, hoppas jag blir frisk bara :)




1. Jag på indiska
2. Lisen och jag as vikingar
3. Jag som gris och lisen med pippi flätor
4. HAHA, tessan
5. Jag med en otroligt söt peruk



Skönaste bilden på Mörten i vikinga hjälm och en otroligt snygg peruk, den klär dig älskling!

Nu blire dushen, man blev jävligt varm efter en sån där spännande tennismatch!

PUSS / Henrie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0