Tillbaka från Frankrike!

Har varit en sjukt härlig vecka med bara sol och bad. Men fyfan vad varmt det varit, eller alltså.. det är ju skönt men mer äckligt fuktigt. Ibland trodde jag att jag skulle svimma av alltså , ush! Ingen härlig känsla direkt.
Men härligt att få lite lugn tid tillsammans med bara familjen, det var ett tag sen.. :/ Vi var mesta dels i Antibes, Juan les pins, Cannes och capt antibes .. riktigt mys. Hittade iinga kläder jag föll för utan köpte mig 3 par skor och ett par YSL brills istället, bild där nere! 
 Tack för en mysig resa familjen!

Dock så va det en hel del problem med flygresandet. På vägen dit så missade dem en av våra väskor så mamma fick vara utan sitt bagage i 2 dagar.. suck. Sen på hemvägen var första planet försenat 3 timmar och sen nästa plan från amsterdam hem till sverige blev helt inställt så fick vi sova över i Amsterdam.. kul? Not... jag börja fasen gråta av ilska haha! Men men någon av alla världens människor måste ju råka ut för det just den dagen..

Vi tog inte massvis med bilder direkt (ovanligt) men några tog vi iallfall men som sagt så har jag inte usb sladden så får visa lite bilder från telefonen :P



Vicks och jag



vi 3 <3



mina snuttiga systrar



Juan les pins , party gata



pappsii och vickan



vickan och alex på Amsterdams flygplats



En grym mobil för 70.000 från Vertu, räätt fräch men äckligt dyr



I början av hemresan upptäckte pappa att det fanns spel på hans mobil så resten av resan fick man ingen kontakt med honom.. man lyckades till och med sno till sig hans plånbok utan att han reagerade? Suck..



vickan tog lite posebilder på mig under flygturerna.. höhö läckert


Som ni ser så va det inte så mycket bilder från självaste resan typ stranden och så utan mestadels ifrån flygplatsen, haha! Men hade inte med mig telefonen någonstans..








Da brillzz

Men ska dusha lite nuu... men nu är Henrie tillbaka !

PUSS /  HENRIETTA

Kommentarer
Postat av: idaw

ååh så dina sytrar har också skitfint hår, vilken lyx ni har då! och roligt med din pappa och spelet haha!!

2008-08-09 @ 16:23:19
Postat av: carolina

härligt att ha dig tillbaka, du skriver så intressant, vissa adnra är så långtråkiga.

2008-08-09 @ 16:51:30
Postat av: elin

skönt att ha dig tillbaka henri :D

2008-08-09 @ 18:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0