Pretty pretty me.

Jag är en riktig pojkflicka ska ni veta! Jag är usel på att spara ut mina naglar också, stört. Varje gång dem äntligen börjar bli lite långa så går de av, för att dem är så mjuka.. Jag glömmer alltid nagelförstärkning, suck! Så nu är jag trött på detta, jag vill ha gryyymmmma naglar. Så idag har jag fixat och donat med dem så nu finns lösnaglar på, tillfälligt.. Jag ska göra riktig nagelförlängning istället. Men måste vänta på en tid eftersom det är Zarah som fixar och hennes är superfina. Idag t.ex kom hon hem med knallrosa naglar.. ? ja man tackar ja, men dem var coola. Hmm, får se vad det blir för mig. Nu jävlar ska jag bli kvinnlig.

Har precis kommit hem efter en kvällsfika med Zär,. Inte så lång men vi hann trycka i oss en bulle och varsin caffe moccha vs vanilj latte, diskutera pojkar och världssaker. Efter det när jag var påväg hem hoppade jag på bussen, men gick av en hållplats senare då jag insåg att jag var sugen på Subbis, (Subway). Jaa, då hoppade jag av och köpte en, (med en enda sak i åtanke). Att få mammsi förälskad i de. Så jag köpte en , satte mig på bussen och öppnade påsen framför mamma och BOOM, she's inlove. Varför jag ville det vet jag inte? MEN , hon ska iallafall gå dit imorgon. Hon är en tönt och bantar. Så hon måste planera att imorgon kan hon äta en macka. Haha.. Jaja.. mission complete.


okej jag är ingen nagelexpert. Men bättre än innan.


haha, ohja. ehm,.. lillebrorsans rum. Och min slappoutfit.
Kofta - Zara
T-shirt - Indiska
Shorts - Djurgården

Puss / F<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0