Pluttiga nollor.

Jahaja, då har man varit uppe i snart 5h.. Pigg och glad? Njaa. asså. blandade känslor inför skolstarten. Detta var min sista sommarlovsdag och den har jag spenderat med nollor. UNDER DEN TIDEN JAG SKULLE SOVA UT FÖR SISTA DAGEN PÅ LÄNGE... Sedan kommer det positiva, det var verkligen roligt att se hur nervösa alla är. haha, jag fattar inte vad dem är rädda för? Jag såg inte så läskig ut som jag hade hoppats. Lite torra var dem, man vad ska man göra första dagen på gymnasiet.. Dem tycker vi är hårda, men vafan, då ska dem se turisternas faddrar, springer runt med piska och allt. ser gaaanska roligt ut.

Nu ska jag kika på dem "små" som fotas för matkortet,.. det är så roligt att titta för dem tycker det är jobbigt att posa då. HAHA evil me ! Sedan ska jag möta upp Sandra på stan. Hihi. Och ikväll får jag ny mobil, därmed nytt nummer. Men jag hör av mig om det lite senare ! Hö.


Gammal bild från när jag började ettan ungefär.

PussPuss / F <3

Kommentarer
Postat av: bella

vilken klass går du i nu ? :)

2008-08-18 @ 12:06:57
Postat av: idaw

WOHO SES IMORGON BABY!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-18 @ 15:46:39
Postat av: Fridah Reinholdsson

Bella***

haha tvåan.. men vi hade inte tillräckligt många treor som "ville" nolla så vi fick ta över... därför gillar jag att skoja om de (: hah

2008-08-18 @ 16:36:18
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/
Postat av: idaw

hahaha "bild från när jag var hatad av alla i min klass" menar du? haha!! <3<3

2008-08-19 @ 23:21:33
Postat av: Fridah Reinholdsson

IdaW**

HAHAHA JAAA,A VERKLIGEN, ELLER DETTA VAR TVÅ MÅNDER EFTER :D hahaha

2008-08-19 @ 23:43:09
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0