mys dag med mina brudar

Sov hos min älskling igår. Jag var först och kollade på hans tränings match och dem vann med 5-0, han va jätte söt.. höhö! Lite synd om lillen när han blev ner knuffad bara :( fast kanske är rätt vanligt i innebandy? inte fasen vet jag..
Sen gick vi till steves och käkade pastasallad, ganska så najs faktiskt. Det borde ni andra i Linköping testa..  mjau!

Men men..
idag har jag varit på staden med mina vänner, vi kände att vi skulle ta oss en titt på rean. Och jag hittade en super söt body men det var dock ingen rea på den men som tur är så funkar monkis priser redigt bra..




- Monki 200 kr

det var min sjukt ointressanta dag .. yeah!





men tonight blir det att ha mys kväll för tessan med alla brudar. Vi har gjort tårta och bakat kladdis men det är en hemlis för henne och nu vet jag att tessan alltid läser bloggar så jag hoppas inte hon hinner läsa min innan hon åker för det ska bli en liten överraskning, hihi!


Kommer massa mysbilder från ikväll säkert !



men nu ska jag göra mig iordning lite granna..

Hörs later , kiss / Henrietta F

Kommentarer
Postat av: tessiflessi

jag vet inget :)

2008-08-11 @ 18:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0